Visst men i en lägenhet nånstans så är du lugn.

jag pluggar massa. hinner inte tänka. och ändå går det skit. jag har varannan dag. i torsdag gick det verkligen sämst, jag gick hem och grät i sängen i två timmar. igår gick det okej, efter fyra timmars förståelseförsök om tillståndsåterkoppling. sen gick jag med kajsa, hanna och peter på bio. vi såg the great gatsby. tror inte de andra gillade den så mycket, men jag gjorde det. mest för stilen kanske egentligen. innan bion käkade vi på pripps. helvete, vad jag kommer sakna de tre i höst, nästa år. verkligen verkligen sakna.

idag har det också gått rätt kass. jag och drottz flyktade med att köpa godis. det blir sista påsen innan tentan nu. på torsdag. och jag har tusen saker att göra innan dess. folk att träffa. imorgon och måndag blir det hetsdöplugg och på tisdag är det alberts student och mamma ska sova här och jag ska inte skriva etmn. på onsdag är det konst-fum och på torsdag smäller det. jag ska klara regleren. det måste bara gå.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0