vårvärme.

jag vet inte vad jag har gjort de senaste dagarna. vafan? jag har pluggat ikapp regleren nu iaf. har vaskat etmn helt. jag får lite ångest av att tänka på det. men jag skrev lite på mts-projektet idag. det ska in på måndag och vi ska skriva ihop det imorgon. nästa vecka har vi redovisning och nån annan rapport i mtsn ska också in. orkar inte. det är sånt som är tråkigt att skriva. att skriva såhär är bra och kul.
igår fick vi barnbarn. sektmötet tog forever med motion om valberedningen. jag blir på riktigt så jävla trött på alla tards! men till slut blev det inval och det blev hur bra som helst! sen gick vi ner i gt och lagade mat och väntade. när de väl kom tillbaks var alla de svintankade och festen dog rätt snabbt. plötsligt var jag ensam kvar. jag visste att det skulle vara lite fest här och var på campus, så jag hamnade i hubben på sexits finomsitts och hängde med wilson och heff. när jag gick hem var det ljust ute igen och klockan slog fem.
idag var jag ändå tvungen att masa mig upp och dra till skolan för att kunna få i mig lite mat och kaffe. jag mådde skit och var jättetrött. men käkade och blev inte alls mindre nervös. sen var det intervju. jag vet inte. ju mer jag tänker på det, desto sämre känns det. jag vet inte. så därför tänker jag inte på det! på söndag. så i eftermiddag har mest skrivit lite och kollat serier i sängen. jag ska läsa lite och sova strax. imorgon blir det lite mer produktivt, förhoppningsvis!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0