valborg.

i tisdags var det valborg. mycket fint! jag var på mösspåtagningen och sen mötte jag min mamma och fick paket. käkade sushi och drack bubbles och tittade på cortege! sen drack vi mer och jag och smör hjälpte till att städa byggplatsen. lite mer mellanfest och sen blev jag tydligen ganska full på festu. såg halva panda och halva icona. sen följde jag med pojkarna till torget och jag minns inget mer. minns att jag bråkar med larsson och gråter. blir lämnad och kan bara inte sansa mig. så znibb och tulf ledde hem mig. så jävla charmig jämt och ständigt. orkar inte.
så igår träffade jag pappa och susan och fick mer paket. av mamma fick jag en stekpanna och av de andra en kastrull och en dammsugare. det är coolt att bli vuxen. sen mötte jag asparna och käkade pizza och spelade spel. lagom mysigt! nånstans där råkade jag nysa och hosta samtidigt och fick skitont i revbenen. så imorse spenderade jag morgonen på vårdcentralen och fick veta att jag slitit av en sena mellan revbenen. är det ens möjligt?! håller på att dö lite av smärtan. men fick tabletter och sånt iaf. sen ikväll var det valberedning. det är alltid spännande! kuuuul med inval strax. blir nog fest!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0