så ta mitt ord istället för ditt liv.

det är så mycket som hänt. jag pendlar så jävla mycket. 8bit i helgen var bland det roligaste jag gjort. även om timmen i drinkbaren var bland det värsta. men bara, så jävla roligt. sen städade vi och gick och badade. alla var skittrötta. hade gp sett oss hade det varit "astankade studenter svinar i poolen". alla var spiknyktra, vi tog pliktskyldigt varsin öl, men ingen drack upp. det var inte gott. sen bastade vi lite och gick hem vid halv nio.
 
veckan har gått i ångest. jag har försökt plugga regler. jag är väl typ i fas, men nu fattar jag ju på riktigt INGENTING. jag får panik. två veckor till tenta. idag redovisade vi mtsn också. bara en hemtenta kvar, så den blir imorgon. vid fem gick vi och käkade glass i det finaste vädret hittills i år. sen pluggade jag regler till jag dog och sen hamnade jag i deltaparken med datapojkarna och pratade i två timmar. de hade ingen öl, men det var bra ändå. imorgon ska jag skriva hemtenta och sen gå på pub med datapojkarna. lite light inför lördag. femton. det kommer bli så jävla grymt. och jag kommer vara FETT SNYGG i kajsis klänning och röda läppar. åh!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0