med knytnäve framför spegelen.

hur blev klockan halv tolv? ikväll var första gången på vad som känns som aslänge jag var hemma innan halv tio. eller, jag var ju hemma i fredags och bara var liksom. helgen har bara flugit förbi. jag tog det som sagt lugnt i fredags och hade skitont. i lördags pluggade jag regler och sen blev det aspkalas. fint vare. skulle inte bli full, blev inte heller särskilt full. mest trött. andra var däremot skittankade. som sig bör? tog mig till gasquen och sen torget. folk kom från vårbalen. satt på golvet på torget och bara var för trött för att gå hem. kom hem vid fem och tog mig upp till tolv och vi fixade sittning för pu i gastown. så jävla bra! tove och bergman styrde gott käk, piff och boman löste toast och pu löste hud. ginen flödade. mycket bra! sen blev det chillefterfest med les miserables-musik och mer gin. jag var sliten imorse på regleren. av för lite sömn, inte av bakfylla. så lyckades jag glömma min telefon hemma, kom på det lagom när jag kommit nerför backen och jag bara orkade inte gå upp igen. så jag dog på regleren och lyckades dessutom nysa. dat smärta. trodde jag skulle gå under. men jag vill liksom inte ta så mycket tabletter heller, hjälper rätt dåligt ändå. men ett tag där kunde jag typ inte gå och andas samtidigt... ikväll har det varit phadderkväll. orkar inte varje år. men det blir nog bra. vi ska SMEKa de små nollorna, hihi!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0