ut i skogen.

jag dör. fy helvete. igår var det skogen. i onsdags och fredags var det tentor. tror att jag kuggade båda. igen. orkar fan inte. men fourieren brydde jag mig inte ens om. det var så skönt att bara vara klar. så jag gick och tränade och sen drack jag, bengt, slender och tom lite öl hemma hos sönke. mycket trevligt och flamsigt. sen orkade jag inte riktigt följa med in till gasquen och åkte hem och sov. upp tidigt som fan igår. lite bakis men väldigt pepp. vi käkade massa frukost och sen åkte vi ut med buss till delsjön. vi gick hela slingan med dunkar med vin. jag och oscar hade näst sista stationen och det var på en öppen plats vid sjön. det var soligt och sådär, men blåste nåt så in i helvete. alla andra hade nicea ställen där det både var sol och lä... efter fyra timmar i skogen och leka med kanackasfulla människor var jag både lite onykter och väldigt nedkyld. så när vi kom tillbaks till chalmers drog jag och datapojkarna och käkade pizza och sen tog jag mig en välförtjänt varm dusch. så då blev jag både varm och fräsch igen. sen började kröket på riktigt. det sista riktigt klara jag minns är att jag sitter i soffan på torget, dricker upp pettsons grogg som bergman precis köpt till honom, snackar med massa it och sen går jag med zälen och anno och dumpar min väska i skåpet. sen vet jag inte riktigt vad som hände. tror vi var på focus. jag var inte nykter nånstans. minns inte att vi åker spärvagn. minns typ att det snöade. ungefär så. så idag har jag haft världens bästa bakisdag. traskat runt på hisingen och druckit kaffe och tittat på när anno käkade pizza. sen började jag må illa när jag väl kom hem. jävligt ovärt när jag ändå inte ätit på typ 25h. pizzan klockan fem igår var det senaste jag åt liksom. men jag har ätit lite av mitt skogsgodis och stekte lite köttfärs. men jag blir typ mer och mer bakis för varje timme. vafan! så jag ska sova nu strax. sova och dö. imorgon börjar regleren. kommer ju dö på riktigt liksom.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0