tredje gången gillt.

fuck this shit. klockan tre vände jag mig till drottz och sa "jag känner mig fulländad, fullkomlig, fullständig. screw you, guys, i'm going home!" det känns bra. räkningsmässigt åtminstone. men som vanligt kommer ångesten alltid. "om jag bara hade suttit kvar lite längre, om jag bara..." jag vill verkligen klara skiten! det är ändå kursen som jag på riktigt gjort tre seriösa försök på. jag HOPPAS!
 
senaste veckan har rullat på i tentaångest-anda. fredag kväll på pripps och pluggfrukost på lördag morgon och sen extrema mängder godis på eftermiddagen. jag har kört varannansdagplugg fram till helgen. sen har jag bara gktat och jag kan det. jag kan det jag kan det jag kan det. så nu är jag dödsnervös. särskilt eftersom jag drog så tidigt idag. åkte hem och lämnade mina saker och sen promenerade till stan i solgasset. strosade lite i affärer och planerade vad jag ska handla på påsklovet när jag är i norpan. jag längtar nåt så fruktansvärt. fan på tiden att jag får lov nu. iofs blir nästa vecka rätt chill. på tisdag ska jag på studieresa hela dagen och på torsdag är det pubis. första steget mot att bli mormor. sen är det ju lov efter det!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0