technologic.

jag har träningsvärk PRECIS överallt. "imorse" kom jag hem halv elva. jag åkte till skolan vid tolv igår. då började vi rigga. jag åkte på att bära kravallstaket från kaos, de där vi tog från gasquen. jag minns hur jag och matilda SLET för att få upp den för olgas och de var skitjobbiga. nu har jag ett blåmärke på varje axel. jag bar med danjo, vi var hur som helst bättre än data! eftermiddagen flöt på och allt var klart. sen hade jag sämsta schemat av alla. jag ville ju inte stå i drinkbaren, så istället stod jag i ölbaren första timmen när det inte var nåt folk, och sen i garderoben. det var kvällens mesta jobb. sen gick jag och jake brandrond och sen var jag logevakt, alldeles ensam och precis den timmen som bandet spelade. fett med fest. sen stod jag ute i släppet sista timmen och herre vad kallt det var.
sen drog städningen igång. jag fick en metallkloss i huvudet när vi hängde upp tavlor och lite sådär. sen städade jag och tove logen med johanna. vi skulle bära ut möbler till kyrkan och lyckades liksom fastna mellan två dörrar. så stod vi bara där och skrattade och orkade inte röra oss, orkade inte lösa. men tillslut fick vi iaf ut den till kyrkan. trötta som få. allt var helt färdigstädat vid halv åtta, så det gick betydligt bättre än jag trott. så jävla roligt jag har haft. sen satte vi oss i pu-soffan och det groggades i hjärthinkar och vi groggade på jäger och all möjlig skit. jag drack jägerpucko, INGET att rekommendera. det smakade som härsken after eight ungefär... sen lovade jag och mange att vi skulle åka hem tillsammans och hålla varandra vakna. självklart blev det broöppning och självklart somnade vi båda två och jag fick väcka honom på lindholmen. det var rimligt. och jag har verklgien tyckt att dagen/natten varit fantastisk. så. jävla. bra. åh, vad jag bara vill!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0