spring break.

i torsdags var det pubrunda. jag förfestade på rummet och sen drog vi runt till lite olika ställen och avslutade tillbaks på torget igen. när det stängde drog jag till skrubben och petade på asparna och rack mer öl. riktigt bra kväll. bästa var när jag och fåret och piff satt och åt popcorn och tittade på sitcom, dvs när sexmästaren i k6 raggade på loket och han kämpade emot. fantastiskt underhållande. i fredags sen var jag duktig och tog mig upp till cortegemötet. kan varit bland det onödigaste. mitt under mötet blev jag svinbakis. orkar inte. så jag åkte hem och sov några timmar till. det hjälpte inte. käkade en pizza. det hjälpte inte. runt halv tio på kvällen släppte bakfyllan. men om det var för att det gått tillräckligt lång tid eller för att jag drack en halv redröv förtäljer icke historien...
 
igår vaknade jag tidigt och tänkte träna. satte mig på bussen som var lagom i tid, och sen missade jag precis 19 och fick typ jogga från kapell till fysiken. glider in och hinner hämta ut min bokade biljett tjugo sekunder innan tio i. som en chef liksom. då var jag iaf uppvärmd innan passet minsann. och passet i sin tur var svinjobbigt. nån gång i natt kom träningsvärken på riktigt. eftermiddagen spenderades lugnt och jag drack kaffe med phistu innan puffningen på kvällen började. jag och pettson sorterade typ tusen (detta är på riktigt ingen överdrift, tyvärr) garderobsgalgar. sen stod vi i garderoben resten av kvällen också. efterfesten blev rätt lugn och jag tog första bussen hem. det var rätt skönt att få sova. fast inte så att jag gått upp ur sängen än. men vafan, jag har lov. då får man göra vad man vill när inga måsten finns!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0