paper province.

igår åkte jag med halva klassen till värmland och besökte massa pappersbruk (flera och massa, hihihi!). det var sjukt nice, även om vi åkte tidigt och kom hem sent. folk var lite slitna sen. mend et var nice att klättra upp på taket på sodapannan på billerud och titta ner över skogarna. mycket trevlig dag. säger ju att pappermassa är skiten, liksom. det är det jag vill jobba med, for sure. dagens bästa var när lars öhrström plötsligt dök upp på en powerpoint. extremt roligt!
idag var jag så trött att det kändes som jag var bakfull. misslyckades med att öppna dörren till bulten i rasten på regleren och birk skrattade åt mig. stackars sandra juu. efter lunch hade vi etm-föreläsning och jag känner redan nu (det är lv1 förhelvete!) att jag inte kommer fortsätta gå på de föreläsningarna. jag gick efter halva. skitkurs! så jag åkte hem och har handlat och tvättat och lagat några matlådr till min tomt ekande kyl. ville egentligen inte. orkade egentligen inte. så nu tänker jag sova och efter lunch imorgon har (tar) jag lov. jag ska åka och simma som för att fira och sen blir det pubis!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0