sommarlov.

long time, no see. visstva. den senaste tiden har mest rullat på. jag har börjat jobba. imorgon är det fjärde dagen. det är sig rätt så likt. undantaget att de har byggt ut massa. igår höll jag seriöst på att gå under av tristess. inte ens lönt att prata om. men idag var jag dessutom på gymmet för första gången på typ en vecka, lyckades bli sjuk förra vecka, sådär mitt i sommaren! men annars har det väl mest regnat. förra veckan hängde jag mest inne i sängen och längtade efter sällskap. midsommar var dessutom finemang, grill hos sönke och sen drog vi och badade på natten. two firsts: nakenbada och bada i havet i göteborg. jag och sju killar, inga konstigheter!
sen i förrgår träffade jag fredrik och fick rabarberpaj. nånstans i den vevan klarade jag regleren och ÄNTLIGEN alltså. så jävla nöjd! om jag kan så kan alla, hence inte en omöjlig kurs.
på fredag sticker jag till mamma över helgen och hinner vara där ända till måndag, då jag ändå jobbar kväll. det som suger mest med nästa vecka är att jag inte kommer kunna träffa mikael nåt alls. hur fan ska jag klara mig?
 

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0