sängdags.

gårdagskvällen var ändå fin. vi satt i slottsskogen, så långt bort från håkan man kunde komma. lite grill och öl. sen kom det nån random kille i typ haschpsykos och var asläskig och förstörde stämningen lite. men vi hade trevligt ändå. sen drog vi till chalmers för att hitta vidare fest när det blev kallt, men orkade inte fortsätta och gick hem. så idag har jag mest legat i sängen. ungefär hela jävla dagen. åt frukost på riktigt vid halv tre-tiden. runt kvällningen, och när jag antog att folk gått från gymmet gick jag och tränade. mums, axlar! sen försökte jag ta mig hem utan att dö. gick sådär. helvete till göteborg att vara backigt just när jag har träningsvärk i benen så jag vill dö...!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0