oändligt trött.

så även om saker går bra går allt åt helvete. idag trillade det in ladok-mail med teknik och samhälle. så då räknade jag lite och om jag skulle klara regleren skulle jag tagit 44,5hp det här läsåret. så jag ringde csn och frågade om det skulle vara okej. men nä. eftersom jag bara sökte för ett halvår är det ett halvår jag måste klara. alltså 22,5hp nu på vårterminen. alltså MÅSTE jag ta båda tentorna i augusti. fuck regleren, it doesn't matter. ORKAR INTE. HELVETE! nu är jag så less på allt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. det är tackkalas ikväll och inte fan är jag sugen på att gå. men vadå, ska jag sitta hemma själv en kväll till? nej. det här håller inte. jag måste fan sluta vara bitter, jag vill inte ens vara det. så ändå ramlar tårarna. skönt att jag har all tid i världen att vara misärig...

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0