nässjö.

igår gick jag upp och tränade. för att jag inte skulle kunna träna på resten av veckan typ. började på nåt som skulle likna ett armpass och bara, nä fan jag vill inte mer. så jag gick, bara gick hem. pallade inte. sen satte jag mig på tåget till nässjö och sträckläste bok eftersom jag inte ens behövde byta. väl här fick jag hemgjord räkmacka och jordgubbar med grädde. kunde fått ett sämre välkomnande, faktiskt!
imorse vaknade jag ändå rätt tidigt, men när jag hörde att regnet smattrade somnade jag om istället. så idag har jag mest hängt i soffan, kollat tv och gjort sommarmatte. försökte träna lite på vardagsrumsgolvet, blev assvettig och gav upp. motiverad? inte det minsta. tog en sväng till mormor och drack kaffe. kvällen har OCKSÅ spenderats i soffan, kladdkaka och grädde och resterande jordgubbar från gårdagen. alltså. sommarlovets lata dagar. kommer fan bli fet på riktigt. men imorgon blir det lite mer kul, tydligen ska vi äta middag i jönkan. bättre än skolavslutningsfredag med "fulla"småkids på coverfestivalen...!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0