Ge mig flera rämnande himlar.

alltså. regleren KÄNDES bra. utan att säga för mycket. men jag hoppas som fan. av hela mitt hjärta. den första sommarlovskvällen spenderades i azalea med sushi och vin och fina vänner. sen hamnade vi på andra lång med bärs och skoj.
sen dess har jag mest chillat. var hos catarina och löste min höst. om jag klarat regleren har jag två tentor i augusti och sen blir det försöksplanering och termo i lp1 och trean i lp2 och en omreggning på etmn. funkar tydligne att göra så ändå. catarina är fan bäst, helt klart. på kvällen åt jag och hanna och kajsa på linnéterassen och bara myste i kvällssolen och allt var awesome. samma i lördags, men då var jag nere på stan en sväng och träffade honey för att äta glass i solen. vi hann inte ens äta upp innan himlen plötsligt öppnade sig. jag har nog knappt aldrig varit så blöt. kul att precis alla jag mötte på vägen hem började fnissa hysteriskt...! på kvällen kom kajsa och hanna hit och det blev viiiin! sen drog vi till focus och et-rajade lite och hamnade sen på torget. sen minns jag inte ett jävla dugg. "fan ska aldrig mer dricka" typ. snacka om SJUK jävla misär. sen dess har jag tagit igen mig. solat och promenixat idag. hade tänkt gå och ha sommarlovsfest, men orkade inte och istället suttit i min katastrof-obäddade säng och känt mig ensam och googlat på wo typ. dum är jag lite. imorgon tänker jag gå till fysiken och försöka köra ett lätt armpass. jag provade att gå ut och gå runt guldhedsberget idag, jag blev både svettig som fan och andfådd. och det kändes knappt i revbenet! så jag tänker mig lite armpass, lätta muskler att isolera utan att behöva ha stabil och spänd bål. om jag inte får träna kommer jag fan börja klättra på väggarna. nån dag ska jag göra lite matlådor och sånt också. nån dag. nästa vecka åker jag till nässjö också, blir skönt att chilla där ett par dagar och bli ompysslad!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0