cellerna byts ut, du blir ny vart fjärde år.

igår var jag ju bara hemma, idag också. när jag väl orkat mig upp ur sängen gick jag till fysiken för första gången på två månader. 4 april var jag där senast. wtf. eh, kondis? knappast. jag körde lite armar och lite axlar och försökte att känna efter och sluta direkt om det gjorde ont. fast det gjorde knappt ont nån gång. så det var ju bra! sen har jag hängt i linsen och typ hållit phistu sällskap när han skrev rapport och var ensam. jag känner mig själv lite ensam. så jag åkte och handlade och har lagat mat. chicken parmesan! blev faktiskt bra. typ. tror jag. kanske. men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. typ alla andra festar eller chillhänger i slottskogen. inte så värst festsugen, men ganska umgängessugen. men imorgon blir det väl andra bullar, förfest med fåret och loket och sen får vi se helt enkelt!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0