norrköping.

jag sitter i första klass och chillar galet med internet. sjukt värt det, eller nåt. hur som har jag hängt en helg hos mamma, tillsammans med tusentals folk som varit på bråvalla. hade verkligen inte velat vara där. särskilt inte när det enda vädret som varit varit ösregn typ. utom igår när det var asgött på seneftermiddagen och vi åt middag på balkongen. annars har vi mest strosat på stan. jag är EXTREMT pank, men råkade ändå spontanshoppa nya träningsskor, ett par nike free. som att gå barfota typ. och då kan jag äntligen använda mina vanliga skor utomhus också. ska försöka träna så mycket jag bara kan nu de kommande veckorna. utom idag, hinner inte med både det och äta innan jobbet. men imorgon. käka strikt och träna ordentligt. räcker ju med att jag sover till nio, kommer ju ändå hem vid halv tolv typ. det värsta kommer nog bli att inte äta på jobbet. det är äggvecka och jag kommer garanterat vilja smaka på allt.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0