redhead.

jag är tillbaks i lilla my-rött. kvällen har spenderats med färgning. förut var jag flammig från vitblond till vinröd i håret. min lugg hade blekts nåt kopiöst i thailand. men nu är det fint igen!
i tisdags kom jag hit till nässjö. så igår var jag hos mormor och hälsade på. körde bil för första gången på typ ett år. hela vägen till eksjö tyckte jag själv att jag körde som en gud, sen fick jag kärringstopp vid övergångsstället vid konsum. FML. sen körde jag som en gud igen! när jag väl kom hem igen frös jag asmycket och orkade inte gå ut och gå, så det blev det idag istället. en timme och en kvart runt stan, kvarten för att jag gick långsamt och kikade lite i de "nya" affärerna. sen var jag även och tränade med susan, hon hade en gästträning så jag hängde med. mosade armar och bröst. kommer må gött i capsarmen imorgon. sen firade vi med våfflor. imorgon åker jag med pappa och susan hem igen. jag är pepp på den nya lpn!
 
 
såhär snygg och röd var jag efter tentan!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0