lv1.

skolan har dragit igång igen. i fredags var det caps och eot-raj. jag käkade sushi med bengt och sen hamnade vi hos herpes och jacob på förfest. sen gick vi till gt och jag blev alldeles förjävla tankad. av nån anledning. vi kan skylla på att jag inte druckit på en halv evighet. vi hade pr-postomsitts och det var sååå fint! det var längesen jag var i skrubben. efter det minns jag knappt nåt och gick därifrån. jag kan fan inte bete mig!
 
i lördags var jag bakfull. jag hade glömt hur det kändes. men jag mötte hur som ändå upp LN och ida och vi var på systemet och handlade. gick hem till ida och var bakis i soffan och drack juice och åt tacos. sen gick vi till p3-guld. SÅ. JÄVLA. AMAZING! vi stod typ två meter från scenen och tjejen jämte mig "fångade" guldmicken när frej kastade ut den. det var verkligen superbra. sen åkte jag till chalmers för att byta till 16 och hamnade istälet hos robert och sen på E6/torget. fett mycket folk överallt och alla var svintankade. men det var bra fest, men jag drog tidigt. det var skönt att inte vakna bakis i söndags. så jag städade och hade mig lite. fixade. gött.
 
igår drog fourieren igång igen. dubbelföreläsning. jag vill redan skjuta mig i huvudet. och idag var det trippel gkt. allt har börjat med buller och bång. på torsdag är det pubis och på fredag ATKK-tack. kommer bli grymt!
 
(mitt hår är för övrigt extreeeeemt rött. det framgick inte av senaste inlägget. men det är fan galet. och i förrgår sov jag med knutar och fick värsta krullet. lite som hattmakaren. mitt hår är åtminstone tillräckligt långt för att jag ska kunna använda locktång igen nu. lycklig tjej!)

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0