Deras ögon är som mareld över världen.

idag var det en sån där dag som man bara ville avlida på. jag gick upp som vanligt och har nu äntligen kommit på hur jag ska få gröten att smaka gott så jag faktiskt vill äta den. om man blandar havregrynen med vaniljsocker och kokosflingor och har mjölk istället för vatten så blir det asbra. men hur som. jag var i skolan till åtta. det var resten av kf2 också, samt typ fem kemister. och ingen föreläsare. ORKAR INTE! varför vägrar krister ström att synka med time edit?! det är ju inte så att varenda jävel har smartphone och prenumererar på schemat! blä. fint att jag gjorde PRECIS samma sak förra året...! så jag pluggade av princip inte de två timmarna tills föreläsningen faktiskt började utan drack årets första kopp med spritkökskaffe. mumsigt! när jag slutat drog jag ner till stan och fixade lite grejer och åkte och handlade och nu har jag lagat typ tio matlådor med falukorv i ugn med broccolimos och lasagne. och jag har typ två maskiner kvar och sen är även thailandstvätten ren, bättre sent än aldrig. men jag borde sova strax, tänkte gå upp och träna innan fourieren imorgon. sen blire pluggpluggplugg!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0