And you must be blind 'cause you don't see the pain in my eyes.

jag hade det bra igår. eller, det var inte asupplyftande med fourier och sådär och jag satt i gt och pluggade gkt. skitreaktorer. men sen smsade LN och jag mötte upp henne, Henrik och kräkis och vi gick och drack öl på andra lång. lite firande för att henrik presenterade och ln klarade fastan och allt är awesome. riktigt riktigt bra. jag blir så glad när kvällar bara spontant blir perfekta med fantastiska människor. jag kom dock hem sen, och imorse började jag åtta. jag var där åtta, varför i helvete var jag det?! jag antecknade inget och spelade enbart qk i två timmar. det var min enda lektion. istället för att sätta mig och plugga satte jag mig i spritis och snackade skit med bengt och micke. men det var skönt. sen tog jag faktiskt tag i mitt liv efter lunch och räknade fourier med morris och rb. mindre roligt. jag vet inte. jag är redan evinnerligt trött på den kursen...
sen mötte jag upp robert för han ville ha shoppingsällskap. han skulle köpa ett par lädertights till en sittning. eh, jaa... men jag fick kaffe och sen åkte jag hem. nu har jag dessutom massa pincurls i håret, ett litet experiment sådär. vi får se imorgon om jag ser ut som ett penntroll eller så!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0