valet och kvalet.

extremt "dålig" dag idag. vad har jag gjort för vettigt? ungefär ingenting. igår kväll dividerade jag med mig själv om huruvida jag skulle ta sovmorgon eller inte imorse och kom fram till nej. så jag gick upp till åttaföreläsningen om pumpar. lyssnade jag? nej. antecknade jag? nej. stannade jag kvar på demon? nej. jag är fan sämst alltså. jag gick från demon och gick och tränade för första gången på två veckor. det behövdes. misär att kolla i spegeln. sen har jag dessutom ätit kakor och druckit saft under kvällens valberedning. misär. jag lyckades iaf få lite plugg gjort. fucking bessel. den killen ska ha spö! sen satt jag med kk-intervjuer hela kvällen. man känner sig alltid uppgiven efteråt. särskilt när precis alla gjorde svinbra intervjuer. inte rättvist mot oss! men det blev bra till slut.
imorgon blir det en intressant dag. jag är nervös som fan. och jag borde träna imorgon med, men har inte riktigt tid. jag ska hem till bengt och spana hennes nya lägenhet på kvällen ju. och jag måstemåstemåste plugga fourier. hur ska jag klara allt? lite mer nervositet och ångest, hej!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0