popcorn och te.

jag har varit hos bengt ikväll. så jävla roligt! vi gjorde popcorn och drack te och pratade. fast första påsen brändes ordentligt och mitt hår bokstavligt talat stinker brända popcorn! hon fick dessutom ett våffeljärn i inflyttningspresent av mig. kan vara en awesome present, helt enkelt.
i övrigt har dagen varit rätt kass. vill som vanligt mest bara skära mig i handlederna på fourierföreläsningarna. sen åt jag lunch med larsson. det var... intressant. eller nåt. äh, fuck it. eller fuck IT, vilket som (båda kanske?). sen satt jag och räknade tenta med fourierpojkarna och vi gjorde en uppgift som var värd nio poäng, tog oss en och en halv timme och som vi ändå inte lyckades lösa fullt. ORKAR INTE! alltså bessel-killen...!
 
imorgon skiter jag i gktn. det är ändå om pumpar och jag orkar bara inte. jag ska gå upp och träna, men inte så tidigt som om jag skulle börja vid tio. men lagom. jag är alltså ledig imorgon. sen blir det väl fourier. jag vill bara spy på allt. men det är ju som tur är lite chill på kvällen, sektmöte och caps. fina grejer!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0