lv5.

helt plötsligt är det lv5. vem har stulit en månad från mig?! förra veckan var bra och misär. mest misär. jag har fortfarande feber och typ ont i en tand eller nåt. orkar inte. och jag pluggade inte ett jävla dugg förra veckan. så idag blev det fourier med rb och morris. jag tror att kf2 gör mig manodepressiv. ena dagen depp (fourier), nästa dag pepp (typ, och då är det gkt). och så håller det på varannan dag hela veckan.
 
så i helgen har jag mest druckit öl. vi hade halvtidsfest i fredags. "vi som klarat 150hp". my ass! tur att jag inte var ensam. vi var på ett ställe vid järntorget. det var kasst och dyrt. så jag och några andra drog till chalmers och capsade med lulebor och tusen andra. extremt mycket folk i lilla gt och sen hamnade jag på gasquen. fucking misär. orkar inte gråta. men nu är det slut med det.
så i lördags tog jag mig upp och åkte till skolan och pluggade lite gkt innan vi svirade om och blev kaos igen. finfina grejer. slots och shots och varm och kall. åh, fejdomsitts! mycket trevligt! sen hamnade vi på gasquen och jag var rätt dålig. men inga tårar. men dumheter. så jag åkte hem och sen tog det lång tid innan jag somnade. även om jag kände mig nyktrare på lördagen var söndagen en riktig hemsk bakfylla. jag orkade verkligen inte åka till skolan. så jag var hemma och städade och diskade och sökte lite fler jobb. nu har jag dessutom skickat in ansökan till preem tre gånger, eftersom deras formulär tydligen inte gillar mac. orkar inte.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0