It's been one week since you looked at me, cocked your head to the side and said I'm angry.

okej, jag har varit lite frånvarande. hela förra veckan var jag knappt hemma. i måndags var det aspmöte och min t-shirt blev fett snygg. tisdag och onsdag minns jag typ inte. jag var väl i skolan aslänge och pluggade eller inte pluggade typ. i torsdags gick jag på bio, såg django unchained. den var fruktansvärt bra! synd bara att den var några minuter för lång, typ fyrtiofem. i fredags aspade jag bion. det var fina grejer. vi packade popcorn och sålde godis och sen såg vi på skyfall. och sen blev det grogg. vi var tolv pers som delade på tre (!!!) flaskor fireball. inte undra på att det slutade som det gjorde. jag hamnade iaf på gasquen och minns inte särskilt mycket. jag kom iaf hem och vaknade tidigt med bedrövlig ångest och den största bakfylla året skådat. när jag skulle in till skolan för att möta bengt och gå på ytterligare en bio vid två mådde jag fortfarande skit. lite popcorn och den fantastiska filmen en oväntad vänskap gjorde ändå att jag mådde lite bättre. jag spenderade sedan kvällen i gt med kk's cookoff. när maten var uppäten satte vi oss i skrubben och lekte lekar och sen gick vi till gasquen. jag tog det betydligt lugnare men kom ändå hem vid fyra och bestämde mig för att äta och somnade först efter fem. så jag var extremt produktiv igår. sova bort halva dagen och sen mest bara ta en promenad och sen sova. värd vecka.
 
imorse gick jag upp och tänkte träna för första gången på en vecka. lite kondition framför nyhetsmorgon och svetten dröp. sen körde jag hundra squats. jag blev både trött, mör och liksom kallsvettig. klassiskt tecken på att man kanske inte mår så bra. kom ihåg att jag och carre hade pratat om brutalbänk i ett svagt ögonblick på gamble så jag tänkte testa hans variant. la mig och körde tio. sen svartnade det. tur att jag låg ner. lyckades ta mig upp och få upp armarna över huvudet. jag undrar hur mycket feber jag egentligen hade imorse. så jag gav upp och duschade. sen var det dubbelfourier med lunch emellan. jag drog efter första timmen efter lunch. jag stod inte ut och mådde skit. så istället har jag extrem ångest över att jag inte pluggat på flera dagar. jag har ingen ork, ingen motivation. jag vet, det sitter i huvudet. men fourieren. alltså. vad i helvete? orkar fan inte. blä.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0