helg.

usch. jag har varit nåt så in i helvete bakfull idag. igår var det fint med lite fourierplugg innan vi drog till dalbin på förfest och delade ut kameler och hade det superbra. sen åkte vi bob i kyrkbacken, utan snö men på världens isgata. tror jag slideade på knäna också, ser det ut som. sen var det i vanlig ordning tacos och postomsitts och vi hamnade i tysta rummet. lagom mysigt och förbjudet sådär! jag gick till gasquen och hann vara där i typ en timme. lätt värt det! sen sprang jag och anno till torget barfota och efterfesten höll på hela natten. festu hade haft postomsitts också. sen var det dumt igen. dumt att prata när man är så full. dumt att gråta bort all eyeliner. dumt att fortsätta dricka öl när klockan passerat sex. bara dumt dumt. jag var hemma kvart över sju i morse.
 
i eftermiddag har jag varit och bakishängt med pu och asparna. fantastiskt trevligt! jag var inte ensam om att vara döende. vi spelade spel och åt popcorn och pizza och drack massa cola. jag, anno och loket ledde bakisligan när vi började spela. när man är så trött att man inte orkar tänka och bara flamsar. kul! sen drog viggo och mange igång guitar hero på stora bioduken och spelade. hur kul som helst! sen insåg jag att jag inte orkar mer och åkte hem. måste försöka sova lite inför veckan. det är lv6. på torsdag är det sektmöte och caps och på fredag är det technologic. fest!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0