don't stop me now.

gamble var FANTASTISKT! nuf said, ungefär. sen mådde jag som jag troligtvis förtjänade igår. även om jag tydligen hävdat till hanna att jag inte alls var full, att jag inte alls skulle vara bakis. eh, jaa... men jag åkte ändå hem till hanna och vi åt extremt mycket tårta och firade att hon fyllt tjugotre. så fick hon äntligen ett par sånna där kompressionstights. jag och kajsis var och köpte dem i fredags och jag provade. lite som gamla goda tiden med kroppsstrumpebaddräkterna! hur som så blev hon mycket glad!
idag var jag inte superpepp på skolan. jag hade sex timmar fourier. jag är helt lost. hur fan ska jag klara den här kursen?! YTTERST oklart. så efter tre vägrade/försökte jag plugga och sen drog jag till torget för lite aspmöte och tröjmålning och jag kom hem för en stund sen. det kommer bli en så jävla bra vår. jag kan knappt bärga mig!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0