a case of the mondays.

orkar inte att det är måndag lv6. ELL-VE-fucking-SEX! jag fick världens ångest tidigare idag. alltså. jag vet att jag borde ta tag i saker istället för att whinea, men hur i helvete ska jag klara fourieren? jag försöker. jag får tentaplugga ordentligt. jag ska ju åtminstone klara gktn. det kommer inte vara några problem.
men idag försökte jag lite mer på fourieren efter föreläsningarna. gick inte nåt vidare. så jag gick på aspinfo om fredag. kommer bli supernice! men det tog inte så lång tid så jag åkte och handlade. det är lv6 och jag har typ inga matlådor i frysen och har i princip ingen tid den här veckan. men så fick jag det idag. första dagen på på riktigt typ en vecka jag är hemma innan åtta. och eftersom jag ska sitta på intervjuer imorgon lär jag ju inte vara hemma i resonabel tid då heller. men det kommer ändå vara en bra vecka. förhoppningsvis.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0