riga.

jag sitter och dricker te. det är ändå fredag kväll. men min hals dör och jag hostar upp inälvorna ungefär. hemligresa-aidsen har slagit till.
 
jag har haft en femdagars, det är nog därför jag mår skit nu. det började i torsdags efter bion. det var the hobbit, som för övrigt inte alls var bra. sen blev det grogg. ett antal. men när vår fest började dö studsade festu, ccc och lob in från charms tackkalas och festen vaknade på riktigt. minns inte riktigt när jag traskade hem, men jag var varken nykter eller det var tidigt på natten. vaknade och käkade kåris med kajsa och gänget och försökte plugga lite. sen hade jag lite av en inflyttningsfest här, eller vi var några som myste och drack öl och sen drog vi till gasquen. sen hamnade jag (självklart) på torget på efterfest. jag var så lycklig över att kunna efterfesta så länge jag vill. men vi hamnade på efterefterfest hos zäta, men jag somnade typ i en fåtölj och gick hem. på lördagen var det städkalas och jag gjorde min beskärda del genom att putsa kapsyler och sen gick jag och herpes och krossade allt glas sen pubrundan. vi var så duktiga! adam ledde '09orna till att damma fläktarna. kuuuul!
efter en kväll av tacos och ljug drog de andra till gasquen och jag fastnade på torget med löftet om att BARA dricka två öl. pffts. när mange träffade mig en stund senare höll jag i nummer tre och fyra... lagom uppladdning till hemlig? ohja! jag trillade ju åtminstone in i focus i rimlig tid, sådär kvart över åtta! sen bar det av!
 
jag lämnar det där. vi åkte till riga och allt var awesome och sebbe var med och vi käkade popcornglass och allt liksom.
 
sen dess har jag mått piss. pluggat rätt mycket regler åtminstone. etm då? nä, aldrig! får se hur jag gör liksom. började på hemtentan i mtsn idag också. läste en och en halv artikel och hostar upp lungorna och dör i gt ungefär. så jag sket i det och gick hem. istället för att kröka dricker jag te. jag har åtminstone tvättat. det var duktigt och välbehövligt. tror jag strax ska lägga mig. blir hemtenta och byggplats och fum imorgon. tror jag. och litelite alkohol, kanske!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0