påsklov.

alltså. jag har verkligen haft lov. åkte till mamma i onsdags. innan tåget gick gick jag upp och tränade ett lagom benpass. idag är första dagen jag kunnat gå ordentligt... väl i norrköping hängde jag med mamma på kvällen och sen på torsdag och fredag blev det lite shopping och även ett litet simpass på fredagen. 2k är en lagom distans, särskilt med tanke på min träningsvärk. sen myste vi hemma med lammfilé och massa götta. mycketmycket bra långfredag. på påskafton käkade vi ägg och sånt. fantastiskt när mammas äggklocka började spela "killing me softly" för att signalera att äggen var löskokta. synd bara att de hårdkokta äggen inte blev hårdkokta och lyckades rinna ut i handen på mig. då grät jag en smula. sen tog jag tåget hem och kvällen spenderades på gamla torget och senare på emilsborg. när det blev sommartid och en timme försvann blev förvirringen total. när jag satt på bussen hem kollade jag på klockan och insåg att jag nog satt på sista bussen. bra där, sandra. vad har vi sagt om att bli fööör full igen?! jävla treman. aldrig mer treman. så igår låg jag i sängen ett bra tag. sov ju ända till ett och sen orkade jag inte gå upp på en stund ändå. fast till slut orkade jag och gick och handlade och gjorde veggolasagne. sen slocknade jag redan halv tio.
 
idag har pappa och susan varit här och hjälpt mig. ganska mycket städning och packning. så egentligen har jag bara mat och kläder kvar att packa själv. så imorgon ska jag träna och i samma veva hämta ut mina nycklar. shit. jag har verkligen väntat på den här dagen i ETT JÄVLA ÅR! åååh. kan knappt bärga mig. så flyttar vi på riktigt på lördag. jag längtar såå!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0