packning.

igår myste jag på stan med honey. vi käkade mjukglass och pratade som vanligt. sen åkte jag hem och tog en tur till lägenheten med massa torrvaror. även om jag bara var en kort stund i lägenheten tog det nästan en och en halv timme fram och tillbaka. sen kom bengt hit och vi färgade hår och pratade om allt. precis som det ska vara. när kommer realityshowen om våra liv är ju den stora frågan. mitt hår blev mörkare än sist, så jag tror att jag ska ta den andra nyansen igen nästa gång, så fort det blekts/vattnats ur. lagom till sommaren typ. idag orkade jag inte gå upp tidigt, utan låg och tittade på himlen i nån timme. när man inte har gardiner vaknar man tidigt! sen fick jag skjuts till lägenheten med mer stuff och jag tog vägen förbi gymmet på hemvägen. på den riktiga hemvägen däremot hamnade jag på hjalmar. det var nåt stopp vid nordstan. för helvete, västtrafik! när det tar mig över en timme att komma hem från fysiken? det hade gått fortare att gå! det är ju inte ens snö eller under tio plus...!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0