för jag har också mått så.

jag hade tänkt att jag skulle gå upp och träna imorse. men när klockan ringde snoozade jag först en gång och sen ställde om den till senare. egentligen var jag inte trött, men det var så skönt att bara ligga kvar ändå. i skolan led jag igenom etm-föreläsningen. fattar inte varför jag ens går dit. ska nog sluta med det. jag pillar ju ändå bara på telefonen eller sover. sen försökte jag plugga lite regler efter lunchen. gick inte särskilt bra. inte motiverad nånstans på nånting. jag vill bara, jag vet inte, ligga i sängen och läsa typ. sen hade jag mts. orkar inte så tråkigt. satt och pratade med puff på rasten, paniken över aspningen, aspsittningen, valborg, allt. sen var jag så trött på livet att jag gick hem. vill inte, orkar inte plugga. stannade på torget och så bandsläppet till festu. panda da panda och icona pop, det kommer bli super! men hoppas inte att allt kommer skita sig bara för att jag inte är med då. jag vill verkligenverkligenVERKLIGEN det här. hur ska jag få dem att fatta det?

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0