dör.

på riktigt. orkar fan inte vara sjuk längre. men nu har det övergått i hosta och revbenen värker. jag är lite orolig för att jag kanske har lunginflammation. men det får jag ju bara inte ha, det har verkligen inte tid med. men jag mår skit och har tusen saker att göra. men idag gjorde jag inget, var på föreläsning och sen åkte jag hem och har bara legat i sängen. jag jobbade i öltältet lördag och igår. men igår gick jag tidigare, jag stod fan inte ut och så var det svinkallt. i lördags skulle jag bara ta en öl efter att vi stängt och hamnade på torget med kadaver och it-pojkar. men jag var åtminstone inte bakis. jag har dock förträngt allt skolarbete. saker jag borde göra, föreläsningar jag borde vara på. på torsdag är det kaos-intervjuer och i helgen aspkalas och aspsittning. och jag måste börja på min andra hemtenta. det är ju ändå bland det viktigaste, den enda deadlinen jag har. men jag har fan inte tid. imorgon är det valborg, om inte jag mår bättre på onsdag får jag väl helt enkelt åka till vårdcentralen och be till gudarna att det inte är lunginflammation. godnatt!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0