dålig måndag.

värdelös dag. vafan. tre timmar regler på måndag morgon. i första rasten blir det bulten-kaffe. sen tar det en kvart in på föreläsningen och sen råkar jag slå ut den halva koppen som är kvar över mina anteckningar och hela mitt skrev. jag sitter mitt på en rad och kan inte ta mig ut. jag blev alltså både blöt och kaffet tog slut. orkar inte. sen satt jag och henke hela eftermiddagen med en uppgift i etmn. den tog på riktigt alla fyra timmarna. under dessa timmar kom dessutom gkt-resultatet. ORKAR INTE! kommer bli misär-plugga om lp3 i sommar igen. måste alltså ta (minst) två i augusti. kul kommerebli. efter den eftermiddagen orkade jag helt enkelt inte sitta kvar och öppna reglerböckerna. men snart måste jag nog, tyvärr. tänker försöka imorgon på hålet. men jag gick hem och sen åkte jag och handlade på maxi. jag orkar fortfarande inte ta tag i nåt. jag sitter och huttrar i min lägenhet. det drar så mycket från balkongdörren att gardinen fladdrar. jag felanmälde och de ska nog sätta in en extra tätningslist. joo, det är nog bra, särskilt när det var typ tio minus ute imorse när jag vaknade. tur att jag inte har en termometer, vill inte ens veta hur många grader det var inomhus...

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0