byggdagar.

hälsningar från en tjej som mår skit. dör lite, faktiskt. igår började jag skriva på min hemtenta innan jag pallrade mig till byggplatsen och hängde där och glassade tills det stängde. sen gick jag och kajsa hem och bytte om och käkade och drack bubbel och vin med tom, jb och hanna. fint! och där blev bengt invald i kårledningen! sen blev det gasque. jag mådde inte helt bra och tog det lugnt. hängde mycket på innergården på gasquen, som sig bör. det var kul! fast jag gick till torget när jag skulle hem, men jag kom hem rätt tidigt ändå. innan gasquen stängde ens! när jag vaknade imorse kom jag på att jag lovat att köa för cm-biljett åt fredrik, så jag drog till byggplatsen vid elva för att köa. sen visade det sig att jag inte alls behövt det. orkar inte! alla andra verkade vara ordentligt bakis dock. det är aldrig så mycket solglasögon som dagen efter vsgofpabcg, oavsett väder. fast idag gassade solen hela dagen igen. venus är duktig han! jag var obakis och chillade runt och framåt kvällen höll jag på att avlida så jag gick hem. jag har försökt skriva lite hemtenta, läsa första artikeln igen. men jag orkar fan inte. mitt huvud kokar. kan inte bestämma mig för om jag har feber eller solfrossa. tror ändå jag ska gå och lägga mig strax. har fan inte tid att vara sjuk nu ju!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0