blåelden.

jag sitter i soffan. jag som ALDRIG sitter i min soffa. men nu. så slipper jag få solen i ögonen när den lyser in genom fönsterna. och nu slipper jag äta alla måltider i sängen för nu har jag ett uttag nära köksbordet och kan ladda datorn där. allt är klart. pappa och susan har åkt hem. jag är så trött nu. kommer ha träningsvärk. men igår gick det fort. på fyra timmar hade vi tömt lägenheten och fyllt den nya. ÄNTLIGEN! sen packade vi upp massa och fixade innan vi drog på kalas i ytterby. jag hade ny klänning och var glad och till slut blev man sådär fett mätt som vanligt. idag åkte vi över och flyttstädade. det tog två timmar. en tur på ikea och lite andra ställen och nu har jag både lampor och min tavla uppsatta. jag är SÅÅÅÅÅ glad. och kvällssolen lyser. imorgon börjar lv2. tänker att jag ska plugga ordentligt då, eftersom jag fortfarande inte räknat lv1 än. men det kommer väl. nu har det vänt, sa vi ju!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0