älvsborg.

idag var en fin dag. jag var på sgs kontor och fixade lite färg att dutta i de överspacklade hålen i väggarna. sen drog jag mig till fysiken och körde lite gosiga axlar. insåg idag hur jäkla bulkiga mina axlar ser ut. typ som en kille. kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar det eller inte. hmm. sen gick jag och hämtade ut mina nycklar och såg för första gången på alldeles för länge utsikten mot spårvagnshållplatsen. så underbart! fast det såg likadant ut, så jag ska fundera lite på möblering. på lördag går lasset. sen fick jag sällskap av sönke och vi åkte och klappade hans katt och satt i hamnen och glassade i solskenet. så himla fint. alla dagar nu är så soliga, jag blir så glad! imorgon ska jag träffa honey och sen bengt. borde åka över med ett lass skafferivaror nån dag snart också. fast inte imorgon, troligtvis. torsdag! då jag ska lämna grejer i skåpet och plugga regler. eh. nej. för övrigt kuggade jag fourieren också. det var ju väntat, men jag blev ändå besviken. orkar inte liksom. men när jag satt på tentan och räknade fick jag det till 27, jag hade 25. jag har ju uppenbarligen koll på vad jag kan och inte kan, alltid något!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0