22.

okej. i måndags spelade navid i öltältet. det går typ inte fatta HUR JÄVLA BRA DEN MANNEN ÄR! men jag var dumihuvet och skrek sönder min redan trasiga röst. pucko-sandra. sen jag var trött och ledsenhalsig och gick in på gasquen en kort stund. insåg att navid hängde på torget och skulle gå dit när alla precis kom till gasquen. då gick jag hem och då gick han in på gasquen. orkar inte min timing. men jag sov och hade tusen sms när jag vaknade. det suger att fylla år och inte ens kunna säga tack när folk grattar en. jag gick iaf upp och skuttade till min föreläsning lite oplanerat sådär. den handlade om ångpannor och sånt och vi tittade på klipp från titanic. måste se hela nån dag. sen gick jag till byggplatsen och kladdade papier machie. herre, vad klabbigt och jobbigt. skiten vill ju inte fastna och det blåste motvindsstorm, men det blev bra till slut. jag gick och handlade knark och sen spenderades hela kvällen i öltältet med skummande tappar och härligt sällskap. även om jag frös och händerna och lyckades slå ner en flaska ur kylen (rasmus skrattade gott när han insåg att det var en alkoholfri jag råkat vaska) var det en kul kväll. jag gillar att stå i bar. och som bonus var jag ju tvungen att skaffa mig lite röst, men utbyte mot att hela överkroppen värkte varje gång jag hostade eller svalde. jag svängde ändock in en stund på gasquen, mest bara för att och tog en halv cider, innan jag knegade mig upp för backen hem.
 
imorse var ju inte halsen bättre, fortfarande röst, fortfarande hes och fortfarande värkande lungor. fett med fest! jag drog på reglerföreläsning och lunch och sen skrev jag kontrakt på fria. klart sommarjobb, men hur jävla rolig sommar kommer jag få på en skala då? sådär, troligtvis. men jag har nästan en månads lov först iaf. det kan behövas efter den här jävla perioden. jag lämnade iaf in min hemtenta idag, den sög. fyfan för humanister och ordbajs alltså...!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0