so I set the world on fire.

jag har alldeles jättemycket för mycket fritid. igår hade vi en demo först på morgonen och sen var vi lediga. så jag stack vid fem och crossade och cxworxade. jag har lagom go träningsvärk i rumpan ikväll.
imorse var det åttaskvant som gällde. fattar inget. definitionen på balla ur. efter lunchen hade vi labb. en typisk kf-labb. koka vatten, mäta i fem minuter och sen räkna en timme. fyra timmars schemalagt och vi gick efter två. chillare kan det knappast bli. så sen drack jag kaffe en stund och började på kvantinlämning två. jaha, så då var jag i fas. jag minns inte ens när det hände sist. så ikväll gick jag på pu-bio med hazze. prometheus är en äcklig film. nu tror jag på riktigt att det finns aliens under sängen. tur att jag är ledig imorgon. jag ska träna och göra två septal. sen är jag fullbordad och fulländad!
 

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0