I want a hold, a night like that with you again.

gårdagens skoldag var mördande. efter dubbelkvanten finns det inte mycket hjärnkapacitet kvar för kvällsplugg. så jag gjorde en kompromiss med min kropp angående träning och den träningsvärk som ännu ömmar mina lår och gick till nordstan. det var gött, men inte så att det hjälpte precis. väl hemma sen myste jag mest bara. tittade några avsnitt big bang theory och längtade till idag. idag kom lönen och jag vaknade hyfsat utvilad eftersom jag la mig innan tio. det borde jag sannerligen göra nu också... sen dog jag ändå sepdöden när gunnar gick igenom filtrering på föreläsningen. om torkning är det sexigaste är filtrering fan det porrigaste. eller nåt i den stilen. på lunchen sålde vi äntligen biljetter, det verkar som att det här kommer bli av, och det med pompa och ståt vill jag lova! bara några dagars/kvällars slit och det kommer bli tiptop! på eftermiddagen försökte jag plugga och misslyckades mest. så jag åkte hem och handlade och har lagat massa mat. femton matlådor med tre olika rätter, utan några större missöden. det är nog typ första gången. så tog det iofs hela kvällen, men nu har jag mat för några veckor framöver. borde jag uppdatera min matblogg nu också då?

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0