I know the time has numbered my days.

mina lediga dagar blir bara värre och värre. jag ställde klockan på nio för att vara i skolan tio. klockan tio gick jag upp. eh. sen var jag rätt oproduktiv i skolan ändå. jag gjorde sista sepuppgiften och deriverade lite på kemin. fast det blev fel, så jag gick. köpte mig en halsduk och en basker i nordstan. nu blir det äntligen lite färg till min jacka. senapsgult och vinrött är fint till grått. jag är fortfarande omotiverad på skolan. eller jag vet inte. jag vet liksom inte vad jag ska göra med mina dagar, min tid. antar att jag ska träna en bra stund imorgon. ikväll har jag ätit ostomelett och godis och chips. ångesten. snart har jag dessutom kollat hela säsong tre av big bang. på ungefär fyra dagar. jag är så jävla sorglig. skönt att jag ska bli full imorgon. det kommer bli en bra kväll.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0