drinkar.

jag borde gå upp. jag ligger fortfarande under täcket och gottar mig. min bakfylla har släppt en smula och jag borde duscha.
igår var jag ledig hela dagen. jag tog sovmorgon och åkte sen in till skolan och räknade sista tork-uppgiften innan jag gick till fysiken. jag crossade 40min och körde ganska många knäböj och utfall ganska tungt. så nu ligger jag här i sängen och försöker hitt en vinkel på benen som inte gör ont. jag fasar för att behöva sätta mig på toa osv... igår kväll ringde robert och sa att han skulle dricka drinkar i kajsabaren och tyckte jag skulle följa med. så jag drog in till skolan och han söp ner mig med marcans blandade drinkar. kvällen slutade under en trappa nånstans i edit och sen tog jag bussen hem och somnade. inte konstig att jag är en gnutta bakfull idag. vill och borde träna nu, men jag ska träffa larsson om knappt tre timmar så jag hinner inte till fysiken. synd att jag har monsterträningsvärken i benen, annars kanske jag kan gå till stan. och ikväll är det häng hos kräkis. det är gött och samtidigt sjukt ångestfyllt att vara ledig/i fas.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0