Det här är dödsdansen, det är en sista chans.

veckorna flyger förbi. lv1 har kommit och passerat och tre nya kurser har startat. jag har tagit mig en ordentlig funderare över mitt liv och över chalmers. vad jag gör här och vad jag vill ha ut av allt till slut. jag har kommit fram till att jag nog kommer gå om tvåan, med start från och med lp2. nu läser jag klart sepen och kvanten och sen hoppar jag på transporten och lär mig teorin en gång för alla och kommer kunna räkna som en gud. och grejen med csn kommer alltid lösa sig. jag klarar mig alltid, lite som en kackerlacka...!
 
den festligare delen av veckan har bestått i patetbastu i söndags med alla dess tillbehör. byxbad, tacos, bastu, pyramid och ljug i massor. det var riktigt härligt och gött! sen var jag ganska lugn i veckan. jag skippade temasitsen och var hemma och hade det lugnt och skönt istället. först i torsdags var jag taggad och förfestade med kaos, ekak och jb med puckominttu i skrubben. gamla fina skrubben. sen blev det gasquen, men inte ens sista bussen hem. även om jag var lagom onykter. men det var skönt, och jag var ledig i fredags. ändå var jag där till tio och gjorde lite lv1-plugg. typ läsa i kvantboken och sammanfatta sepen. sen började vi även på kvantinlämningen. fast den ska in först lv3, så det är oceaner med tid kvar!

på fredagskvällen var det förfest hos morris i hans och idas superhärliga lägenhet. dock var det dålig uppslutning på nollan, men vi hade det gött ändå. sen bar det av till chalmers för läsårets första pubrunda. fast det var min första på ett år! men eftersom det var nollpubrundan var det monstruösa köer överallt. jag hängde med bengt, åle och ebba och vi var hos kfkb hela kvällen. men det var nice. sen slutade min kväll i deltaparken med sissela, ett flak blå och några elektro. det resulterade i en eventuellt urinvägsinfektion och stora blåmärken på hela benen. men det var nice!
igår mötte jag bengt för en bakislunch på donken och sen gick vi och såg björnstammen i bältesspännarparken. sen skulle joel alme, enligt gp, spela på kanaltorget. så vi traskade dit, bort till operan typ. men icke. tydligen var det i trödgårdsföreningen. så när vi väl kom dit hann vi se sista låten och sen såg vi timbuktu innan vi åkte hem. sen pallade jag inte skumgasquea och var hemma och tittade på film istället.
idag tog jag en promenad till chalmers och sen åkte jag och handlade och nu gör jag tacopaj. fast det luktar lite bränt. eh...!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0