But while we're floating in siestas.

halva nollningen har flugit förbi. på riktigt. mycket bra har hänt och endel mindre bra grejer. i onsdags var det hemligsits och när vi äntligen traskat hem två nollor började jag supa på riktigt och tog första bussen hem efter en halv natt i pu-rummet. då var det rimligt att jag var så bakfull hela torsdagen att det första jag åt sen sittningen var lunch igår. igår var det pub hos kaos och häks. mycket fina grejer, men det är konstigt att för en gångs skull kunna dricka shottarna och ölen. konstigt men kul. kvällen slutade mindre bra när jag tappade bort dalbin och simon och inte kom in i kemihuset.
 
ikväll är det festu, med förfest hos sönke. han bor också på hisingen, så jag har inte så långt iaf. sen måste jag lova mig själv att inte efterfesta, det är bastu imorgon och jag har längtat ihjäl mig.
 
igår sprack också drömmen om csn. jag vill mest bara gråta av allt. det är inte roligt att kugga så mycket som jag har gjort. då är inte chalmers roligt längre. och med transportkugget kom även framskjutningen av allt ett år. som det känns nu kan jag lika gärna gå om tvåan, knappast värt att börja när jag bara en klarad kurs i bagaget. jag ville ju också vara duktig för en gångs skull.
 

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0