and it all started with a big bang.

så. det var nice hos kräkis, väldigt roligt. jag lyckades bli full och tog mig hem istället för att gå ut med resten. alltså var jag bakfull imorse. men det släppte och jag släpade mig till gymmet. en halvtimmes pw på löpbandet fick det bli, eftersom träningsvärken i låret hämmar min konditionsträning rätt rejält. och min rörelseförmåga också... sen körde jag lite bröst och sånt kul innan jag långsamt gick till landala och köpte frukt och chips. ikväll har jag mest pysslat om mig själv, käkat chips och tittat på big bang theory. jag har även testat att göra finger waves. måste testa en gång först innan jag kan vara fin på atkk. kommer bli super. jag är sjukt trött, även om jag sovit mycket i helgen. men det kanske är nån förberedande grej, imorgon blir det dubbelkvant igen.
 
jag har hittat min svaga sida på riktigt. när den tillfälliga, sprudlande lyckan övergår i en konstant ström av tårar hela vägen hem. jag vill inte vara sådär svag. helvete!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0