You should have known by now you were on my list.

läsvecka ett är fortfarande inte så jävla spännande. första transporten för min del. jag förstod, vilken bedrift! sen led jag igenom vågen. likströmskretsar, skjut mig i huvudet! jag borde dock börja räkna ganska omgånde, tänkte göra det imorgon eftermiddag kanske. eller träna efter lunch och sen plugga några timmar. jag har fortfarande inte riktigt koll på mitt schema eftersom timeedit vägrar visa kf2 samtidigt som teoretisk kemi. värdelöst. hm, jag är nog ledig efter lunch trots allt. som idag, då jag tränade efter lunch och gick på stan och köpte födelsedagspresent till mamma. men imorgon blir det el. det blir en fest?

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0