So now he's buried by the daisies.

jag åkte från skolan efter åtta ikväll, hemma lagom till torka aldrig tårar utan handskar. det var längesen jag grät så mycket till en tv-serie/film. den var fantastisk. till skillnad från resten av dagen. jag kunde på riktigt INGENTING på kvantsamtalet. jag vet att jag är kass som inte ens kunde köpenhamnstolkningen. värdelöst. men jag fick min trea. dock verkar de flesta andra också fått det. jag förstår deras besvikelse och frustration. men jag släppte mitt självhat ganska snabbt och fokuserade på sepen istället. en tenta och nästan ytterligare en hel blev avklarade. ett antal koppar kaffe och även en bagge med årets första julmust slank ner. men jag hade flow och satt ensam sista timmen innan jag drog. jag avbokade mitt cxworx för att sitta länge, så imorgon på morgonen blir det lite gött köra. jag kommer vara aspepp på plugg sen. jag sitter nog sent och göttar mig med apparatur. det är ju bara några få dagar kvar. jag längtar och peppar och är fokuserad på det här som aldrig förr.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0