oktober.

lördagen var inte så bra som jag hoppats. eller jo, jag och bengt hade mysigt och åt pizza först och sen var vi hemma hos dalbin och förfestade med simon och company. och så gick vi till gt och sa grattis till willybob innan vi gick till parken och såg maxs band. de var väldigt bra. väldigt bra. fast sen var det ju ändå parken, så vi gick tillbaks till chalmers i höstvädret. fast jag minns inte riktigt gasquen och jag hade en dålig fylla, tårar är aldrig bra. och att missa sista bussen är ännu sämre, när det ösregnar och blåser storm.
 
i söndags hade jag en äkta bakis-dag. låg i sängen hela dagen, bara upp och dricka/äta/gå på toa. sen fick jag popcorn på kvällen. popcorn och big bang theory. och simon och ekarna. fast boken var bättre, som alltid. igår var det helt plötsligt lv5. jag förstår bara inte. veckorna flyger iväg. det är tenta om ett yttepyttetag. jag ska klara sepen. den är ju rolig på riktigt! idag hade vi krister ström på lakning. ROLIGT! och jag är inte ens ironisk. det är kulkul!
 
igår kväll gick jag och köttade på crossen, en femtiminutrare. sen åkte jag hem och powerduschade och åkte tillbaks och "lärde mig" göra risotto med mina finfina vänner. jag, hanna, peter och kajsis i sistnämndas pluttiga chabokök. det var fantastiskt mysigt. tända ljus, lax och risotto, vitt vin, ananas, pepparkakor, julte. mumma! finaste vännerna.
 
idag sög ALLT. piss-skit-helvete. från klockan tio satt vi i samma grupprum, på samma stolar, och försökte gör kvanten. den är HELT FUCKED UP! jag fick en riktig eftermiddagsdipp. ville bara lägga mig ner och gråta. allt var åt helvete. jag åt en kladdkakebit från hedvalls. allt blev ännu mer åt helvete. värt. så jag drog hem och handlade och har mest kollat på big bang theory och duschat och haft inpackning och sånt. jag är rätt trött på livet idag. hoppas det vänder. jag har inte tid att höstdeppa nu, det är som sagt lv5. även om jag allra helst bara vill skita i allt, gråta, somna och vakna när allt är bra och jag är lycklig sådär igen.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0