Men de ord som krävs saknas mig.

idag var en lite bättre dag. sepen var konstig med trianglar och tusen färger och aaaaah! jag försökte själv och feldimensionerade självklart allt och fick göra om massa gånger. på lunchen var vi och gottade oss i kåris och jag ägnade som sagt första delen av eftermiddagen åt lakningen. och snackade en del med calle. vi ska lätt teama i lp2/3/4. kf/k2.1sen gick jag och tränade. jag provade på afro power dance. det var kul. och jag fullkomligen dröp av svett. så nu ligger jag här i sängen med smygande träningsvärk i lår och bål och blåsor under fötterna. mums! det var nice med fyrtiofem minuters hyfsat intensiv träning. borde egentligen kört cxworxen direkt efteråt, men jag hade lite tidsbrist. efter lite fix gick jag tillbaks till skolan, hann skriva lite på kvanten, käka lite och sen gick vi till pripps och gjorde pubquiz. det var kul! vi var helt okej ändå. eller kanske inte. men roligt var det!
imorgon blir det kvant, årskursträff och sektmöte. det blir spännande!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0