måndag läsvecka ett.

precis. måndag lv1. det är exakt så deprimerande som det låter. jag började klockan tio med både transport OCH teoretisk kemi. jävla blockschema (läs: blockmongo)! efter lunch var det våg all over again. fast jag behöver ju som sagt bara göra duggan. jag ska klara helvetet nu. för övrigt var nya examinatorn ungefär oändligt mycket bättre än dynamo. på riktigt. synd bara att vi fortfarande har det crappiga kursmaterialet. efter skolan drog jag och tränade. det var kanske en dryg vecka sen nu. det var gött att pressa i knäböjen med lagom tungt och många set. jag är redan trött på livet och det är mån lv1. egentligen hade jag tänkt gå på stan efter träningen, men åkte hem istället. jag pallar inte när det regnar horisontellt. mitt paraply är ju trasigt som det är.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0